Onze service tijdens de corona-uitbraak

ONZE SERVICE TIJDENS DE CORONA-UITBRAAK

Onze maatregelen voor uw en onze gezondheid

Als klant van Honda de Bois vertrouwt u op ons voor uw mobiliteit. Nu ook Nederland volop getroffen wordt door de uitbraak van het coronavirus, realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit kunnen garanderen. Onze de Bois-vestigingen zijn geopend volgens de reguliere openingstijden.

Wij willen waken voor uw en onze gezondheid. Daarom volgen wij de maatregelen van het RIVM (en het kabinet) strikt op. Wij hanteren daarom deze periode een deurbeleid. Daarbij vragen wij u het volgende:

  • Bezoek onze vestigingen bij service en onderhoud zoveel mogelijk alleen.
  • Bezoek onze vestigingen voor verkoop met maximaal 2 personen.
  • Blijf minimaal 1,5 meter afstand van elkaar houden.
  • Betaal alleen met uw pinpas of uw telefoon.
  • In geval van ziekte verschijnselen vragen wij u om tijdig uw bestaande afspraak te annuleren en thuis te blijven. Wij mogen u dan ook bij ziekte-verschijnselen geen toegang geven tot de vestiging.
  • Wij zijn telefonisch en online goed bereikbaar.

Als u vragen heeft wat betreft uw auto, onderhoud of onze maatregelen tegen het coronavirus, schroom dan niet om met ons contact op te nemen. Gelukkig zijn er veel manieren om met ons in contact te komen, ook als u liever niet fysiek de vestiging bezoekt. U kunt gebruik maken van het contactformulier op deze website. Maar ook via e-mailtelefoon, videobellen, Facebook of stuur ons een bericht via Google. Onze verkopers zijn online bereikbaar en willen u met plezier helpen uw vragen te beantwoorden.

Wij nemen verschillende maatregelen om het verder verspreiden van het coronavirus te voorkomen. Vriendelijk verzoeken wij u, wanneer u zelf klachten ervaart, de bestaande afspraak tijdig te annuleren.

Wij danken u voor uw begrip.

Hartelijke groet,

Honda de Bois


Veelgestelde vragen over onze service tijdens de coronacrisis:

Hoe gaan wij om met proefritten?

  • De benodigde documenten worden geregistreerd zonder fysiek contact.
  • De verkoopadviseur zal niet met u meerijden tijdens de proefrit.
  • De uitleg omtrent de auto zal buiten de auto plaatsvinden en met gepaste afstand.
  • Na iedere proefrit worden de ‘high-touch’ gebieden gedesinfecteerd met speciale aandacht voor het stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen.

Afspraak aan huis

  • Bent u op zoek naar een nieuwe of gebruikte auto? Een proefrit aan huis is uiteraard geen probleem!

Hoe gaan wij om met afleveringen?

  • De benodigde documenten worden geregistreerd zonder fysiek contact.
  • De uitleg omtrent de auto zal buiten de auto plaatsvinden en met gepaste afstand.

Afspraak aan huis​

  • Heeft u een auto gekocht die binnenkort afgeleverd wordt? Uiteraard kunnen wij in individuele gevallen in overleg uw auto ook thuis afleveren. Om de mogelijkheden te bespreken kunt u contact opnemen met uw verkoper.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar kan ik nu nog naar de werkplaats toegaan?

  • De onderhoudsbeurt kan blijven plaatsvinden. Onze werkplaatsen zijn volledig in bedrijf. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om uw reparatie en onderhoud professioneel uit te voeren.
  • Voorkom dat er teveel klanten bij elkaar zitten. Denk aan vervangend vervoer of buiten een wandeling maken.

Wilt u graag nog een werkplaatsafspraak maken? Plan dan gemakkelijk zelf uw afspraak in via onze website.

MAAK EEN WERKPLAATSAFSPRAAK

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit nog mogelijk?

Ja, dat kan. Onze auto’s die worden ingezet voor ‘vervangend vervoer’ worden vaker uit voorzorg op de ‘high-touch’ gebieden schoongemaakt.